Virtuálne preteky Štrbské Pleso 2019

01.05.2020 - 31.12.2020       Štrbské Pleso       www.virtualnepreteky.sk

Virtuálne preteky na vybraných trasách v regióne Štrby a Štrbského Plesa. Všetky trasy je možné absolvovať behom, chôdzou alebo NW. Svojou účasťou získate možnosť vyhrať športové hodinky GARMIN (na zaradenie do žrebovania je nutné absolvovať preteky do konca roka). Zároveň svojou registráciou podporíte značenie a údržbu tatranských bežeckých a NW trás.

Sky&Clouds Run je extrémny vysokohorský beh, určený len pre fyzicky zdatných a dobre pripravených pretekárov. Tento beh je druhou etapou pretekov Tatry Running Tour "EXTREME". Na trase, kde sa niekoľkokrát dostanú cez hranicu nadmorskej výšky 2000m ich čakajú náročné stúpania i klesania, ktoré dokonale preveria fyzickú pripravenosť každého z nich. Trasa prepája štyri nádherné tatranské plesá - Štrbské, Popradské, Batizovské a Velické.

O trati Štrbské Pleso - Sliezsky dom a späť

Náročná vysokohorská trasa, na ktorej sa zvyčajne konajú bežecké preteky Sky&Clouds Run. Trasa vedie po asfaltovej ceste popri budove Oliver smerom k športovému areálu. Na rázcestí Pred Heliosom odbočuje doprava a po červenej turistickej značke (TZ) smer Popradské pleso pokračuje až po rázcestie Trigan. Odtiaľ zelenou TZ k horskému hotelu Popradské pleso, ďalej po červenej TZ cez Sedlo pod Ostrvou a popri Batizovskom plese k rázcestiu Pod Suchým vrchom, kde trasa odbočí na žltú TZ k Velickému mostu. Odtiaľ zelenou TZ k Sliezskemu domu a späť po červenej značke cez Batizovské pleso na Popradské pleso, kde sa znovu vracia po zelenej TZ na Trigan a odtiaľ na Štrbské Pleso do cieľa.
Rekord trate drží Martin Halász, ktorý ju 18.6.2022 zabehol v čase 03:19:52,43

Dĺžka: 34,00 km
Štart / Cieľ: Štrbské Pleso, Hotel Crocus
Najnižší bod: 1 315 m.n.m.
Najvyšší bod: 2 050 m.n.m.
Celkové stúpanie: 2 405 m.
Celkové klesanie: 2 405 m.