Virtuálne preteky Štrbské Pleso 2019

01.05.2020 - 31.12.2020       Štrbské Pleso       www.virtualnepreteky.sk

Virtuálne preteky na vybraných trasách v regióne Štrby a Štrbského Plesa. Všetky trasy je možné absolvovať behom, chôdzou alebo NW. Svojou účasťou získate možnosť vyhrať športové hodinky GARMIN (na zaradenie do žrebovania je nutné absolvovať preteky do konca roka). Zároveň svojou registráciou podporíte značenie a údržbu tatranských bežeckých a NW trás.

Nenáročný 2 km okruh po chodníkoch a cestách v tatranskej osade.

O trati Okruh Tatranská Štrba

Od koliby k ceste 1/18 doprava a potom na sever po ulici Lesnej, trasa smeruje ďalej do prava a na križovatke Y, po 50 metroch na sever po chodníku popri kostole a tenisovom ihrisku až na sídlisko Ul. Bellova, doľava a doprava po Štefánikovej až k ceste zo Štrbského Plesa (Horská). Ďalej pokračuje cez hlavnú cestu po úzkom chodníčku a schodoch na parkovisko pri hoteli Rysy. Od parkoviska na juh po štrkovom chodníčku, ktorý sa pri odbočke ku kempingu napojí na dláždený chodník. Na križovatke pri Kolibe cez cestu a po chodníku až ku Kolibe.